Harta site-ului
Ajutor
11 decizii aprobate în cadrul ședinței ordinare a Consiliului raional Dubăsari
11 decizii aprobate în cadrul ședinței ordinare a Consiliului raional Dubăsari

Consiliul raional Dubăsari, la data de 30 iunie curent, s-a întrunit în ședință ordinară de lucru.
Pe ordinea de zi, inițial, spre aprobare, au fost înaintate 10 proiecte de decizii.
1. Cu privire la transmiterea unor bunuri. Raportor: T. Iavița, metodist principal, DÎG
2. Cu privire la transmiterea în proprietatea Consiliului raional a costurilor investiționale, formate la obiectul „Sporirea eficienței energetice la L/t Holercani”. Raportor: Zinovia Sirețanu, coordonator de proiect, specialist principal, SCGCDT
3. Cu privire la casarea unor mijloace fixe uzate. Raportor: Efimia Polivenco, președintele Comisiei de specialitate pentru probleme administrative, buget și finanțe
4. Cu privire la activitatea administratorului Casei de odihnă a Consiliului raional în anii 2018-2022 și obiectivele principale pentru anul 2023Raportor: Nicolae Smochină, administrator
5. Cu privire la rectificarea bugetului raional. Raportor: Lilia Cazac. șef Direcție economie, buget și finanțe
6. Cu privire la aprobarea repartizării profitului net obținut de  ÎM COCT Prietenia în anul 2022. Raportor: Albina Bulat, administrator 
7. Cu privire la aprobarea repartizării profitului net obținut de ÎM Centrul Stomatologic  Dubăsari în anul 2022. Raportor: Dorel Andrieș, administrator
8. Cu privire la aprobarea Memorandumului de Înțelegere între Consiliul raional Dubăsari și Consiliul Europei. Raportor: Eugeniu Botnari, șef Direcție asistență socială și protecția familiei                                            
9. Cu privire la executarea hotărârii judecătorești. Raportor: Maria Jimbei, secretarul Consiliului raional
10. Cu privire la aprobarea Acordului de colaborare între Consiliul raional Dubăsari și Federația Moldovenească de Fotbal. Raportor: Adrian Gherlac, directorul IP Școala sportivă raională.
Pentru examinarea ordinii de zi propuse, la ședință s-au prezentat 18 consilieri din nrul total de 27.
Ședința a startat cu înmânarea legitimațiilor de consilier raional dlui Anatol Bacioi și dnei Elena Gatman, care din motive de sănătate a absentat de la ședința dată. Ulterior, conform procedurii, a fost ales Președintele ședinței, cu majoritatea voturilor fiind numit dl Pavel Rusu.
La propunerea comisiei de specialitate, ordinea de zi a suportat modificări prin adăugarea celei de-a 11 chestiuni ,,Cu privire la operarea unor modificări în Decizia CRD nr 2/5 din 28.10.2022 ,,Cu privire la reglementarea activității IMSP Centrul de Sănătate Dubăsari””, autor al proiectului Liliana Petica șef interimar CS Dubăsari.
Cu votul majorității consilierilor, cu operarea și adăugarea unor modificări, toate cele 11 proiecte au fost susținute.
Totodată, e de menționat că consilierii au aprobat și susținerea a 5 persoane, prin acordarea unui ajutor material, care suferă de boli incurabile și necesită intervenții chirurgicale, tratamente costisitoare.  
Ședința a fost organizată  în  sala mare de ședințe a Consiliului raional, etajui II, s. Coșnița.
Marina LUPAȘCO, specialist superior

Lasa un comentariu

Nume
Email
Comentarii
Contact
MD-4572, Republica Moldova,
raionul Dubăsari, satul Coşniţa, str. Păcii 70.

E-mail:  www.consiliudubasari@gmail.com

11 decizii aprobate în cadrul ședinței ordinare a Consiliului raional Dubăsari - Consiliul Raional Dubăsari

дубоссарский районный совет

Aдрес Дубоссарского Районного Совета

дубоссарский районный совет, Aдрес Дубоссарского Районного Совета,

descmeta

descmeta